19 / Серпень, 2020
Згідно статті 34 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» відповідні виконавчі органи сільських, селищних, міських рад наділені повноваженнями щодо здійснення контролю за додержанням законодавства про працю. Державна служба України з питань праці (її територіальні органи) та органи місцевого самоврядування здійснюють контроль за додержанням законодавства про працю, зокрема щодо оформлення трудових відносин, та керуються єдиним Порядком здійснення відповідного контролю, затвердженим Урядовою постановою №823.
Порядок інформаційної взаємодії щодо обміну відомостями Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників, затверджений Постановою Правління Пенсійного фонду України №11-1, передбачає надання відповідної інформації ПФУ тільки Держпраці та органам ДФС. Для виявлення фактів використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю, інспекторам праці вкрай необхідні відомості, що містяться у зазначеному Державному реєстрі.
Асоціація міст України звернулася до Пенсійного фонду України з проханням внести зміни до Порядку, затвердженого Постановою Правління ПФУ №11-1, та передбачити для органів місцевого самоврядування можливість отримання від ПФУ інформації щодо використання праці неоформлених працівників.
Аналітичний центр АМУ

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)