19 / Серпень, 2019
Так,  зміни вносяться до Примірного положення про центр надання адміністративних послуг та Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг.  Основна мета таких змін - підвищення якості та доступності адміністративних послуг.
Відповідоно до Постанови унормовується діяльність територіальних підрозділів та віддалених робочих місць адміністраторів ЦНАПів, встановлюються вимоги до їх облаштування та інформаційного наповнення, особливий акцент – доступ людей з інвалідністю.
Відтепер за рішенням сільської, селищної, міської ради, що утворила центр, окремі функції адміністратора, пов’язані з отриманням заяви та вхідного пакета документів, видачею результатів надання адміністративних послуг або наданням адміністративних послуг, можуть здійснюватися старостою.
У разі, коли віддалене робоче місце адміністратора є пересувним, воно має буди облаштовано відповідним комплектом технічних засобів (комп’ютерної техніки та оргтехніки), оснащених відповідним програмним забезпеченням та вільним доступом до Інтернету.
У приміщеннях центру, його територіальних підрозділів, у приміщеннях, де розміщені віддалені робочі місця адміністраторів, мають створюватися умови для оплати суб’єктами звернень адміністративного збору (зокрема, розміщуються банкомати, платіжні термінали (у тому числі POS-термінали, програмно-технічні комплекси самообслуговування).
Довідково: станом на 1 липня 2019 року в Україні працює 796 ЦНАПів, з яких 168 працюють в ОТГ. В містах обласного значення створено 37 ЦНАПів.
 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)