О.Слобожан: Громади потребують сприяння і допомоги у відновленні туризму та формуванні якісного культурно-туристичного продукту

24 / Вересень, 2020
24 вересня 2020 рокувідбулася Першу всеукраїнську онлайн конференцію «Малі міста – великі враження. Великі виклики для малих територій під час пандемії», організована Українським центром культурних досліджень за ініціативи ГО Інститут культурної політики та у співпраці з Асоціаціацією міст України. 
Спікери: Виконавчий директор АМУ Олександр Слобожан, директорка Українського центру культурних досліджень Ірина Френкель, заступник начальника управління-начальник відділу розвитку туризму та музейної справи Департаменту культури і туризму Полтавської ОДА Лілія Федорченко, голова ГО «Інститут культурної політики» Павло Третьяков, професор Вільнюської Академії мистецтв та Вільнського технічного університету ім.Гедемінаса UNESCO Culture Management and Cultural Policy Departament Юрате Чернявичюте, експерт з питань культурної політики (Польща) Вітек Хебановський, менеджерка грантових програм House of Europe Ілона Демченко, директор обласного центру культури «Щедрик» Наталя Сентемон, т.в.о. директора Національного заповідника Буша Ірина Захарчук, начальник відділу регіональної культурної політики УЦКД Ірина Каць, заступник директора ГО «Демократія через культуру», національний експерт з НКС Валентина Дем’ян.
У програмі конференції:
презентація успішних практик українських міст та громад європейських країн;
обговорення аспектів функціонування установ культури під час пандемії та можливостей  надання онлайн послуг. 
 

Виконавчий директор АМУ Олександр Слобожан у вітальному слові наголосив, що громади потребують сприяння і допомоги у відновленні туризму та формуванні якісного культурно-туристичного продукту. Незважаючи на складний період, місцеве самоврядування підтримує бізнес і розуміє, що їхні туристичні локації прямо чи опосередковано можуть формувати додану вартість для місцевої економіки. 

Нещодавно відбулася презентація ініціативи: «Міста України – відновимо український туризм разом». Це спільна ініціатива Асоціації міст України, Комітету з туризму Торгово-промислової палати України та управління туризму і промоцій Київської міської державної адміністрації, яка впроваджується під патронатом голови Асоціації міст України Віталія Кличка. Мета - об'єднати міста для спільної промоції та заохочення українців подорожувати своєю країною, що сприятиме відновленню або формуванню нових туристичних маршрутів між громадами України, залученню внутрішніх туристів. В рамках визначеної діяльності планується розробити спільну стратегію міст щодо виходу туристичного та культурного секторів із кризи. На жаль, ці дві галузі постраждала найбільше внаслідок поширення коронавірусної хвороби, - сказав О.Слобожан

Також Виконавчий директор АМУ зазначив, що Асоціація спільно з Українським центром культурних досліджень та Київською агломерацією підготувала концепт проєкту «Культурне зростання київської агломерації» на конкурс ЄС, який передбачає ряд заходів, в тому числі і з ревіталізації об’єктів культурної спадщини. Він висловив сподівання, що вже найближчим часом територіальні громадами сформують туристичні маршрути.
Олександр Слобожан виступив з презентацією (завантажити), у якій зупинився на викликах для малих громад під час пандемії та шляхах виходу з кризи.

 

 
 
 
 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)