Робоча нарада АМУ за участю Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана (оновлюється)

24 / Квітень, 2017
Сьогодні, 24 квітня, у Харкові відбувається робоча нарада Асоціації міст України за участю Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана щодо розбудови органами місцевого самоврядування спільно з Кабінетом Міністрів України центрів надання соціальних послуг у форматі “Прозорий офіс”.   
Нарада проходить під головуванням Голови Асоціації міст України, Київського міського голови Віталія Кличка. В поїздці Главу Уряду супроводжують Міністр соціальної політики Андрій Рева та Міністр Кабінету Міністрів Олександр Саєнко. 
Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман та Харківський міський голова Геннадій Кернес відкрили центри надання соціальних послуг “Прозорий офіс” в Адміністрації Шевченківського та Київського районів Харкова. З сьогоднішнього дня харків'яни зможуть отримувати в центрах 236 послуг: 65 послуг управління праці та соціального захисту, 17 послуг Пенсійного фонду і 154 послуги Центру надання адміністративних послуг. Так, харків'яни можуть звернутися до центрів з питань реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання, отримання паспорта громадянина України у вигляді ID-карти, отримання паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм для виїзду за кордон. Також тут оформлять цілий пакет різноманітних соціальних послуг - компенсацій, пільг, субсидій, послуг у сфері пенсійного забезпечення тощо. 

      

Як зазначив Віталій Кличко, Асоціація міст України підтримує ініціативи Уряду щодо впровадження у Києві, Дніпрі, Львові, Харкові та Одесі та Харкові пілотних проектів центрів надання соціальних послуг у форматі «Прозорий офіс». За його словами, в усіх п’яти містах планується відкриття таких офісів до кінця цього року. 
«Ми за кілька років передали на місця достатньо коштів і повноважень, аби дати людям можливості на отримання послуг.  Ми почали змінювати систему, минулого року затвердили пілотні проекті по 5 містам аби утворити центри адміністративних послуг, для того, щоб людина пришла в одне місце - до 20 хвилин в черзі і в прозорих умовах отримала послугу. Це наша ідеологія, будемо просувати її по всій країн. І головне, аби люди на місцях робили свою роботу - Уряд буде допомагати», - наголосив Володимир Гройсман. Глава Уряду підкреслив, що Харків добре показав, як потрібно працювати в цьому напрямку, і цей приклад необхідно поширювати по всій території України. «Я б дуже хотів, щоб будь-який громадянин, житель громади прийшов в одне приміщення і міг отримати там весь спектр необхідних послуг - без приниження, без хабарів, без черг, із доброзичливим до нього ставленням. Саме цей формат ми сьогодні впроваджуємо, і це дає нам можливість зробити ці послуги абсолютно доступними. Це повинно стати нормою для всіх громад. Є тисячі місць в Україні, де таких «Прозорих офісів» немає. Зате є закриті кабінети, під якими люди можуть годинами чекати, поки «його величність чиновник» надасть ту чи іншу послугу. Це повинно піти в минуле. Закликаю вас приділити цьому питанню найсерйознішу увагу», - зазначив Прем'єр-міністр, звертаючись до учасників наради з інших міст.
Міністр соціальної політики України Андрій Рева підкреслив, що люди судять про роботу влади по тому, як їх обслуговують в органах соціального захисту населення. «Хочу подякувати Харківському міському голові Геннадію Кернесу, всій міській раді за найактивнішу участь у цьому проекті. Харків показує приклад прогресивного підходу в створенні «Прозорих офісів», і та робота, яка була зроблена за 11 місяців, заслуговує найвищої оцінки. А ми, в свою чергу, обіцяємо, що будемо і далі підтримувати Харківську міськраду, щоб ця система розвивалася на благо жителів міста і всієї України», - зазначив Андрій Рева.
 
  
Відкриття 24 квітня двох нових центрів «Прозорий офіс» у Харкові, на думку Харківського міського голови, - показник успішної реалізації адміністративної реформи, ініційованої урядом України. «Наше місто першим в Україні почало створювати центри з надання адміністративних послуг, постійно аналізувало і розвивало цю сферу. За багато років до цього люди накопичили значний негатив від бюрократії: кожен раз стикаючись з проблемами, отримуючи довідку, паспорт, оформляючи субсидію тощо, вони відчували себе заручниками ворожої системи, втрачали час, гроші і довіру до влади. Сьогодні, на тлі загальнодержавної адміністративної реформи, я можу з упевненістю сказати: харків'янам стало набагато простіше і зручніше працювати з дозвільними органами. І відкриття «Прозорих офісів» - результат багаторічної роботи компетентної місцевої команди, яка в останні роки також отримала потужну підтримку Кабінету Міністрів і особисто Володимира Гройсмана», - сказав Геннадій Кернес.

Дивитися фотогалерею 

 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)