07 / Вересень, 2018
Асоціація міст України отримує численні звернення органів місцевого самоврядування щодо проблем із зарахуванням до місцевих бюджетів коштів від сплати штрафів за порушення законодавства про працю.
Пропонуємо роз’яснення Міністерства фінансів України з цього питання (завантажити).
Мінфін роз'яснює, що кошти від сплати штрафів (фінансових санкцій) за порушення законодавства про працю, що накладаються місцевими органами виконавчої влади та виконавчими органами місцевих рад, слід перераховувати до місцевого бюджету .
Підстави:
  • відповідно до пункту 23 частини другої статті 29 Бюджетного Кодексу до доходів загального фонду державного бюджету, зокрема, віднесено кошти від санкцій (штрафи, пеня тощо), що застосовуються відповідно до закону (крім штрафів, визначених пунктами 37 - 39 частини першої статті 64, пунктами 26 і 27 частини першої статті 66 та пунктами 11, 12, 13 і 13і частини першої статті 69 цього Кодексу);
  • пунктом 38 частини першої статті 64 та пунктом 12 частини першої статті 69 Кодексу до доходів загального фонду місцевих бюджетів віднесено адміністративні штрафи, що накладаються місцевими органами виконавчої влади та виконавчими органами місцевих рад або утвореними ними в установленому порядку адміністративними комісіями.

Оскільки бюджетною класифікацією, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 14.01.2011 № 11, не визначено окремого коду для зарахування коштів від сплати штрафів за правопорушення законодавства про працю та зайнятість населення, кошти потрібно перераховувати до місцевого бюджету на код класифікації доходів бюджету 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції».

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)