Як ефективніше управляти місцевими бюджетами обговорювали на практикумі в Івано-Франківському РВ АМУ

21 / Лютий, 2017
21 лютого в Івано-Франківському регіональному відділенні АМУ відбувся практикум зі застосування законодавства на тему: «Бюджети громад. Підвищення ефективності управління місцевими бюджетами», організований в рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID.
У заході взяли участь:  директор департаменту фінансів Івано-Франківської ОДА Ірина Мацькевич, начальник Головного управління Державної казначейської служби в Івано-Франківській області Віра Смачило, керівник Секції фінансистів Івано-Франківського РВ АМУ начальник фінуправління Івано-Франківської міської ради Вікторія Сусаніна, виконавчий директор Івано-Франківського РВ АМУ Юрій Стефанчук, начальники фінансових управлінь, головні бухгалтери міських, селищних та сільських рад і ОТГ Прикарпаття, екперти. 
 
  
Учасники практикуму обговорили організаційно-правові основи бюджетного процесу на рівні місцевого самоврядування в цьому році та основні засади формування місцевих бюджетів на 2018 рік. Серед пріоритетних були визначені питання делегованих повноважень та співробітництво територіальних громад, форми співпраці та налагодження взаємодопомоги у фінансових аспектах для новоутворених об’єднаних територіальних громад, аналіз змін до законодавства та нормативної бази стосовно ОТГ, питання формування місцевих бюджетів загалом та правильного оформлення необхідної казначейської документації зокрема.
У своїх презентаціях виступаючі особливо наголошували на необхідності своєчасного та повного оформлення бюджетних документів, виокремлення пріоритетів місцевого фінансування, ефективної співпраці на рівні району та новоутворених ОТГ, тісної співпраці з місцевими відділення Держказначейства.
Було зазначено також, що сьогодні органи місцевого самоврядування більш самостійні в ухваленні рішень і можливості розв’язувати проблеми своїх громад, спираючись на власні ресурси. І тому дуже важливо, щоб ОМС правильно їх використовували, інвестуючи у важливі інфраструктурні проекти.
Фінансисти наголосили на питаннях, що турбують органи місцевого самоврядування і потребують нагального врегулювання: це вдосконалення міжбюджетних відносин та розподілу інфраструктурної субвенції, оплати праці працівників ОМС, тарифної політики.
Учасники практикуму наголосили на необхідності систематичного проведення подібних заходів для фінансових спеціалістів нижчої ланки у зв’язку з розвитком реформи фінансової децентралізації та відповідних змін нормативної бази із залученням представників виконавчої влади різного рівня.

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)