Ukraine NOW - інструмент брендування та комунікацій

17 / Липень, 2018
Вже два місяці минуло з того часу, як Кабінет Міністрів України підтримав єдиний бренд України «Ukraine NOW» («Україна ЗАРАЗ»). 
Логотип бренду розроблено таким чином, щоб його було легко використовувати для презентацій, інформаційних продуктів тощо. 
АМУ також долучилася до цього руху. Так, адаптований бренд Ukraine NOW AUC був розміщений на банері XIV Українського муніципального форуму. Під час Дня відкритого врядування та економічного розвитку українських міст (другий день Форуму) Держсекретар МІП Артем Біденко розповів учасникам про «парасольковий бренд» Ukraine NOW, мета якого полягає в об’єднанні зусиль для просування міст, селищ та сіл України у світі, креативний директор агенції «Банда» Павло Вржещ презентував досвід розробки та використання єдиного бренду.

Прес-служба АМУ  запропонувала громадам-членам використовувати логотип  Ukraine NOW у брендуванні громад, а також на банерах тематичних заходів та інформаційних кампаній, в акаунтах у соціальних мережах. Через регіональних консультантів АМУ з комунікацій було поширено першоджерела, з яких можна завантажити логотип у векторному форматі та спеціальний шрифт (завантажити). 
Про старт Ukraine NOW, про брендинг, про можливості та креативні знахідки щодо використання бренду читайте у статті на сайті Українська правда ЖИТТЯ «Ukraine NOW – 2 місяці. Політ нормальний».
Логотип Ukraine NOW можна використовувати у різноманітних варіаціях у комунікаційних кампаніях, генерувати зображення на його основі для брендування громад. Долучайтеся! 
 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)