07 / Травень, 2018
Відповідно до статті 103-4 Бюджетного кодексу України медична субвенція спрямовується на видатки місцевих бюджетів, передбачені у пункті 3 частини першої статті 89 (крім підпункту "г") та пункті 3 частини першої статті 90 цього Кодексу, для оплати поточних видатків, крім видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв.
АМУ за результатами опитування найбільших міст щодо стану забезпеченості медичною субвенцією встановила, що обсяг медичної субвенції покриває 66% потреби на оплату поточних видатків закладів охорони здоров’я, не враховуючи видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв. У переважній більшості опитаних міст обсяг медичної субвенції не покриває потреб на оплату заробітної плати з нарахуваннями. При цьому міста за рахунок власних надходжень місцевих бюджетів в середньому дофінансовують 20% від потреби поточних видатків закладів охорони здоров’я (завантажити таблицю). Однак цього недостатньо.
З метою недопущення заборгованості з виплати заробітної плати та інших поточних видатків закладів охорони здоров’я Асоціація міст України просить Прем’єр-міністра України переглянути обсяги медичної субвенції на 2018 рік. АМУ пропонує спрямувати на заклади охорони здоров’я у містах нерозподілені коштів додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я.
Лист АМУ (завантажити)
 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)