06 / Березень, 2024

 

Асоціація міст України спільно із Радою Європи в рамках Програми «Посилення доброго демократичного врядування і стійкості в Україні» підготувала роз’яснення щодо використання інструкцій з діловодства (у тому числі роботи зі службовою інформацією, ведення архівної справи) військовими адміністраціями населених пунктів.

Цей матеріал є продовженням теми, що стосується особливостей організації діловодства у військових адміністраціях населених пунктів,  і розроблений Олександром Логіновим, юристом Юридичної служби Асоціації міст України, у співпраці з Лесею Федченко, консультанткою Ради Європи.

У роз’ясненнях, що пропонуються до вашої уваги, висвітлені наступні теми:

- Основні організаційні засади діяльності, пов’язаної з роботою з інформацією з обмеженим доступом;

- Робота із зверненнями громадян;

- Організація діловодства по роботі із запитами на інформацію;

- Законодавство про архівну справу;

- Загальні правила діловодства та архівного зберігання документів;

- Порядок ведення архівів військових адміністрацій населених пунктів;

- Організація архівної справи у військовій адміністрації населеного пункту;

- Визначення особи, відповідальної за ведення діловодства;

- Передача документів військових адміністрацій населених пунктів після припинення/скасування воєнного стану.

З роз’ясненнями можна ознайомитися за посиланням.

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)