повідомлень: 2 / Нових: 0
Останнє повідомлення
Анонім (не перевірено)
Запрошуємо до розробки детального плану втілення секторальної стратегії

      22 листопада 2016 року в Івано-Франківську під час Форуму місцевого самоврядування «Секторальні реформи в призмі децентралізації: освіта, охорона здоров’я, соціальний захист населення, адміністративні послуги» відбулось засідання секторальної робочої групи «Освіта». У засіданні взяли участь 93 учасники, зокрема директори департаментів освіти і науки, начальники відділів освіти, міські та сільські голови, представники ОТГ, депутати, секретарі міських рад, вітчизняні та іноземні експерти, інші фахівці галузі. Модератором була голова Секції освіти, начальник управління освіти Первомайської міської ради Галина Остапенко. 

        Учасники робочої групи, окрім вирішення інших важливих для галузі питань, схвалили секторальну стратегію.

        До 22 грудня 2016 року триватиме обговорення можливих напрямів її реалізації.

        Усі пропозиції, що надійдуть від зацікавлених осіб, увійдуть до детального плану роботи Асоціації міст України над втіленням у життя обраних стратегічних напрямів.

       Просимо долучатись до обговорення та надсилати до 22 грудня 2016 року пропозиції на адресу аналітика з питань освіти Центру аналізу та розробки законодавства АМУ Мозгової Людмили Анатоліївни mozgova@auc.org.ua

       Сподіваємось на діалог та співпрацю.

mozgova (не перевірено)
Чи варто здійснювати оптимізацію навчальних закладів?

За роки незалежності освіта в Україні зазнавала постійного реформування, проте радянська модель залишилась традиційною в системі передачі знань від вчителя до учня. Часто ці знання, уміння та навички не сприяли інтересу до навчання, а згодом ставали неактуальними після завершення навчання в школі. В той час, як педагог перестав бути єдиним джерелом інформації для школярів, а в учнів зросла необхідність бути конкурентоспроможним у міжнародному освітньому просторі, суспільство вимагає нової моделі освіти. Свідченням цьому є дані опитування 2040 респондентів. З ініціативи Асоціації міст України Центром соціальних експертиз Інституту соціології НАН України проведено соціологічне дослідження на предмет рівня задоволення якістю освіти, що здобувається у дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах. Відповіді респондентів засвідчили, що відсоток задоволених освітою у місцевій середній школі буде найнижчим (69,5%), а найвищий відсоток задоволених якістю освіти у місцевих закладах позашкільної освіти (78,7%). Поряд із тим значними є відсотки незадоволених якістю освіти. Близько половини опитаних респондентів вважають, що їх дітям краще навчатись у повнокомплектній школі, навіть якщо вона розташована далеко від домівки (45,2%), лише 23,7% впевнені, що діти мають навчатись ближче до домівки, тому підтримують навчання у малокомплектній школі. Однак, як свідчать офіційні дані ЗНО-2016, навчання у малокомплектних школах різко погіршує якість освіти, а значить робить їх випускників неуспішними та неконкурентноздатними під час вступу у вищі навчальні заклади.

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)