08 / Травень, 2020
За січень-квітень 2020 року до місцевих бюджетів надійшло 8 041,2 млн грн плати за землі, що на 2 159,2 млн грн або 21,2% менше у порівнянні із аналогічним періодом 2019 року.
 
За інформацією Міністерства фінансів України із 22 регіони забезпечили темп приросту плати за землю вище середнього по Україні (більше -21,2 %), зокрема темп приросту склав за січень-квітень 2020 року проти аналогічного періоду 2019 року:
  • в Київській області -30,7 млн грн або -6,9%; 
  • в Чернігівській області -17,7 млн грн або -7,0%; 
  • в Хмельницькій області -15,8 млн грн або -7,3%;
  • у Кіровоградській області -18,8 млн грн або -7,5%;
  • в Черкаській області -24,7 млн грн або -9,3%; 
  • у Житомирській області -18,8 млн грн або -9,6%;
  • в Херсонській області -14,8 млн грн або -9,9%; 
  • у Сумській області -27,3 млн грн або -10,3%;
  • в Тернопільській області -13,5 млн грн або -12,8%;
  •  в Луганській області -12,7 млн грн або -13,5%;
  • у Вінницькій області -37,8 млн грн або -13,6%; 
  • у Львівській області -53,1 млн грн або -13,6%;
  • у Івано-Франківській області -26,9 млн грн або -13,8%; 
  • у Волинській області -19,7 млн грн або -14,8%;
  • у Миколаївській області -33,3 млн грн або -15,0%; 
  • в Донецькій області -51,4 млн грн або -15,0%;
  • у Харківській області -109,0 млн грн або -15,4%; 
  • в Закарпатській області -21,0 млн грн або -16,1%;
  • в Одеській області -140,7 млн грн або -16,1%; 
  • в Чернівецькій області -16,7 млн грн або -16,4%
  • у Полтавській області-69,7 млн грн або -16,4%;
  • у Запорізькій області -89,2 млн грн або -17,7%. 
Найнижчий приріст плати за землю за січень-квітень 2020 року у порівнянні із 2019 роком мають Рівненська (- 32,4 млн грн або -22,3%) та Дніпропетровська (-695,9 млн грн або -43,5%) області та м.Київ (+567,0 млн грн або -29,3%).
Нагадаємо, що 17 березня Верховна Рада України прийняла Закон №533-IX  (зі змінами внесеними згідно із  Законом №540-IX від 30.03.2020) згідно якого з 01 березня по 31 березня не нараховується та не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки, що перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб, та використовуються ними в господарській діяльності.
Аналітичний центр АМУ

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)