15 / Березень, 2021
За інформацією Міністерства освіти і науки України, впродовж чотирьох років буде проведено моніторинг якості початкової освіти «Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи».
Основна мета моніторингового дослідження - вивчення ефективності впровадження в освітній процес Нової української школи ігрових та діяльних методів навчання.
 
Завдання дослідження МОН:
  • з’ясувати ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес НУШ;
  • перевірити вплив цих методів на формування ключових умінь учнів початкової школи, визначених Держстандартом початкової освіти;
  • вивчити показники якості освітнього процесу НУШ, що забезпечуються впровадженням діяльнісних та ігрових методів навчання.
Моніторингове дослідження буде реалізоване за участю Української асоціації дослідників освіти, Австралійської ради освітніх досліджень та Державної установи «Український інститут розвитку освіти». Воно буде проводитися у закладах загальної середньої освіти 5 областей України (Дніпропетровська, Запорізька, Київська, Полтавська, Харківська) та в місті Києві.
Детальніше з Програмою моніторингу якості початкової освіти «Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи» можна ознайомитися за посиланням.
 
Галузь: 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)