21 / Січень, 2022

Цього року 231 млн грн виділено на субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг. До 1 березня триває подача конкурсних заявок від громад.
Кошти субвенції на розвиток мережі ЦНАП будуть виділятися за такими напрямами:
- будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт будівель та приміщень для ЦНАП, територіальних підрозділів і віддалених робочих місць;
- облаштування будівель та приміщень, забезпечення ЦНАП, територіальних підрозділів і віддалених робочих місць обладнанням, комп'ютерною технікою, меблями, програмними засобами.
Мінцифри розробило форму для подання заявок
Разом із клопотанням надсилається також Додаток  у форматі XLSX (без підпису чи КЕП). Цей документ допоможе уникнути типових помилок при заповненні клопотання, автоматично розрахує кількість чинників пріоритетності та допоможе працівникам Мінцифри оперативно опрацювати клопотання.
Клопотання з додатками потрібно надсилати 
- поштою на адресу: вул. Ділова, 24, м. Київ (дана можливість передбачена постановою, але Мінцифри наголошгує саме на електронному поданні)
- чи на електронну пошту hello@thedigital.gov.ua (або через електронний документообіг), у разі подання документів електронною поштою потрібно накладати кваліфікований електронний підпис.
До клопотання необхідно додати такі матеріали:
► за напрямом “Будівництво”:
- Копія рішення місцевої ради або військово-цивільної адміністрації про утворення Центру та його будівництво;
- інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо земельної ділянки (у разі нового будівництва) або щодо відповідної будівлі чи приміщення (у разі реконструкції, реставрації або капітального ремонту);
- Копія проєкту будівництва Центру;
- Розрахунки вартості будівництва Центру, деталізовані за видами робіт та роками;
- Копія письмового звіту експертної організації за результатами експертизи проєкту будівництва;
- Гарантійний лист щодо співфінансування в поточному бюджетному періоді з місцевого бюджету та позабюджетних коштів;
- Щонайменше 5 фотографій із різних ракурсів, які демонструють стан проєкту до початку реалізації;
- Матеріали щодо використаних коштів та виконаних робіт у попередніх бюджетних періодах.
►за напрямом “Облаштування/обладнання”:
- Копія рішення місцевої ради або військово-цивільної адміністрації про утворення Центру;
- Техніко-економічне обґрунтування потреби в облаштуванні/обладнанні Центру;
- Гарантійний лист щодо співфінансування в поточному бюджетному періоді з місцевого бюджету та позабюджетних коштів;
- Підтвердні документи/гарантійний лист щодо організації каналу конфіденційного зв’язку між Центром і Єдиним державним демографічним реєстром (у разі подання клопотання щодо забезпечення обладнанням для видачі паспортних документів або посвідчень водія).
 

Нагадуємо, 19 січня внесено зміни до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг.
 
 

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)