08 / Квітень, 2019
На виконання доручення Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана (від 09.01.2019 №49960/1/1-18), Асоціація міст України спільно з Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру опрацьовує питання щодо надання органам місцевого самоврядування повноважень з проведення державної реєстрації земельних ділянок у базі Державного земельного кадастру.
Зокрема, планується розширення функцій органів місцевої влади у сфері реєстрації земель.
Асоціація міст України пропонує громадам долучитись до роботи та взяти участь в обговоренні щодо надання таких повноважень, а саме:
  • Чи потрібно передавати органам місцевого самоврядування повноваження зі здійснення реєстрації земель?
  • Чи є така необхідність? Якими є причини необхідності та які ризики?
  • Які саме відомості про земельні ділянки мають вноситись на місцях?
  • Чи готові органи місцевого самоврядування брати участь в «екстериторіальності» надання таких послуг?
Ваші пропозиції та бачення просимо до 10 квітня надсилати на електронну адресу: t.medvetska@auc.org.ua 
  

 

 

  

Сторінку розроблено в рамках проекту
«Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС)